Ta witryna wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie na potrzeby świadczenia dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizacji reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych oraz analizowania ruchu w Internecie. Klikając „Akceptuję”, zgadzasz się na użycie technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych zarówno przez Nocowanie.pl, Wirtualną Polskę, Google, Facebook jak i innych naszych partnerów, o których dowiesz się więcej w Polityce Prywatności.
Twoje dane osobowe takie jak adres IP, identyfikatory urządzeń i identyfikatory plików cookies będą przetwarzane przez Wirtualną Polskę bez konieczności uprzedniego wyrażenia przez Ciebie zgody. Twoje dane Wirtualna Polska przetwarza w oparciu o uzasadniony interes na potrzeby stosowania badań rynkowych w celu uzyskania informacji na temat odbiorców, którzy odwiedzają naszą witrynę i oglądają reklamy oraz opracowywania i ulepszania produktów.
Twoje dane osobowe będą ponadto przetwarzane przez Wirtualną Polskę, Google’a i Facebooka na potrzeby wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam czy też pomiaru wydajności reklam, na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą możesz w dowolnym momencie wycofać: w przypadku Wirtualnej Polski tutaj; Google’a - tutaj; Facebooka - tutaj.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych przez Wirtualną Polskę znajdziesz w Polityce Prywatności. Informacje o wykorzystywaniu danych przez Google’a znajdziesz tutaj, a przez Facebooka znajdziesz - tutaj.
przed Muzeum Pojazdów Konnych - unikatowa kolekcja liczy ok. 120 pojazdów - podróżnych, paradnych, myśliwskich i innych, pochodzących z XIX i początków XX wieku (Łańcut)
przed Muzeum Pojazdów Konnych - unikatowa kolekcja liczy ok. 120 pojazdów - podróżnych, paradnych, myśliwskich i innych, pochodzących z XIX i początków XX wieku. Zabudowania dawnego folwarku - stajnie cugowe i powozownia, stanowią integralną część rezydencji. Karety i powozy sprowadzano z renomowanych firm londyńskich i paryskich. Jedne przeznaczone były na długie dystanse, inne służyły do krótkich przejażdżek po mieście. Są tu również pojazdy sportowe i karety damskie. W czasach księżnej Izabeli Lubomirskiej z Czartoryskich - Błękitnej Markizy - podróż z Łańcuta do Paryża trwała co najmniej dwa i pół tygodnia. Projektanci powozów robili więc, co mogli, aby tak dalekie wojaże umilić. Montowali w powozach sekretarzyki do pisania listów, malutkie toaletki do poprawiania urody, zegary odporne na kurz i wstrząsy. Dodawali też filiżanki, które dzięki swojemu kształtowi nie zsuwały się na wybojach ze spodków.
Komentarze
Nikt jeszcze nie skomentował tego materiału - bądź pierwszy!